Вчитель англійської мови – це дар чи ремесло?
Основа будь-якої школи – це її вчителі. Від того, якими будуть вчителі, залежить кінцевий результат – знання учнів. Коли ми вперше почали набирати нових викладачів для школи, ми дуже здивувалися: було дуже багато анкет педагогів, але багато хто з них знали англійську мову гірше, ніж наші старші школярі!
Це, звичайно, сумно, бачити такі плачевні результати у випускників мовних ВНЗ. Ще гірше те, що маючи такі жалюгідні знання, вони викладають англійську дітям в інших школах.
У нашій школі ми особливу увагу приділяємо підбору та підготовці викладачів англійської мови. Нам важливий рівень знання мови насамперед. Але чи достатньо одного знання? Окрім знань, ми підбираємо репетиторів ще за багатьма параметрами.
Відбір педагогів відбувається у кілька етапів:
- Анкета. Ми вибираємо серед усіх анкет викладачів з досвідом та профільною освітою чи досвідом життя за кордоном.
- Тест. Потім кожен із педагогів, що сподобалися, проходить тест на знання граматики, розмовний запас, вимову.
- Педагогіка. Коли ми переконуємось, що знання у вчителя є достатніми, тоді ми перевіряємо, як вчитель може доносити свої знання, пояснювати матеріал.
- Особисті якості. Важливими є й такі якості, як любов до дітей, любов до справи, яку робить, сумлінність…
- Курси нашої школи. На цьому етапі вчителі, які нам підходять за всіма перерахованими якостями проходять додаткове навчання від нашої школи JodoSchool, щоб навчитися головним принципам школи, перейняти методику, опанувати навички роботи на платформі...
- Стажування. Перед початком роботи у школі ми проводимо знайомство викладача з дітьми, даємо провести урок чи частину уроку.
- Початок роботи. Вже на цьому етапі вчитель проводить уроки з нашими студентами, ми збираємо відгуки від учнів та батьків, коригуємо роботу. Тільки потім уже беремо викладача на постійну роботу.
- Контроль. Кожні 2 місяці в онлайн-школі Jodo School проходять контрольні роботи, на яких перевіряється результат роботи кожного вчителя.
Великої праці складає знайти гарного вчителя. І ми все більше переконуємося, що не всі можуть стати гарними вчителями, навіть якщо дуже захочуть. Тому що гарний вчитель – це дар!